• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ansökt om massa Smålån. Vill kunna låna för att ordna upp dessa.

Gaspipe

Kunnig medlem
Poäng: 41
Blev medlem
13 September 2019
Meddelanden
125
Mottagna reaktioner
9
Poäng
41
Men SNÄLLA!!
Detta står ju för fan i din text!!!

"Om långivaren använder e-signering ska du ha fått information skickad till dig senast nästkommande bankdag från att du accepterade".

Vad tror du de betyder?? Jo att du får de IMORGON. hur mycket tydligare behöver du ha de? Lugna dig och läs ordentligt. Onödigt att be om svar på sånt du själv kan se framför näsan.
Förlåt för att de tjatigt. Men grejen är att jag slutförde en ansökan hos lendify tidigare ida. Signera allting. Plötsligt blir jag nekad i efterhand förstår du? De ringer och säger tyvärr "för många upplysningar" osv.
Därför jag är lite oroad. Tänk om resurs bank gör samma sak plötsligt?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jaaaag

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
17 Augusti 2018
Meddelanden
219
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
Förlåt för att de tjatigt. Men grejen är att jag slutförde en ansökan hos lendify tidigare ida. Signera allting. Plötsligt blir jag nekad i efterhand förstår du? De ringer och säger tyvärr "för många upplysningar" osv.
Därför jag är lite oroad. Tänk om resurs bank gör samma sak plötsligt?

Ja redigerade mitt inlägg för ja insåg att jag vart lite väl hård. Men sorry.

Men att lendify nekar dig pga för många förfrågningar kan ju inte stämma? De hade redan erbjudit dig lånnmed de förutsättningar som finns på din UC.
De måste va något annat eller? Först sa du att de va för många sms lån sen ändra du dig till för många förfrågningar.

Troligen kommer inget o krångla.
Resursbank har många skrivit i tråden att de är smidiga..
 

Gaspipe

Kunnig medlem
Poäng: 41
Blev medlem
13 September 2019
Meddelanden
125
Mottagna reaktioner
9
Poäng
41
Ja redigerade mitt inlägg för ja insåg att jag vart lite väl hård. Men sorry.

Men att lendify nekar dig pga för många förfrågningar kan ju inte stämma? De hade redan erbjudit dig lånnmed de förutsättningar som finns på din UC.
De måste va något annat eller? Först sa du att de va för många sms lån sen ändra du dig till för många förfrågningar.

Troligen kommer inget o krångla.
Resursbank har många skrivit i tråden att de är smidiga..
Lendify så så här typ på telefon P.g.a att jag har tagit för många lån säger dem. Därför kunde de inte ge,eftersom jag har för många upplysningar enligt dem.
När jag sökte på sidan så gick allting bara smidigt till.

Men varför tar det någon dag för Resurs bank att skicka låneavtalet. Betyder att de ska granska någonting annat?
Lendify har traumatiserat min glädje så jag vet inte längre asså.

Sen tycker jag också det är är märkligt utifrån det du skrev ovanför. Lendify erbjuder lån utifrån det som finns på UC, för att sedan informera om att det inte blir av.
Jävla låg nivå.
 

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Resurs bank har säkert manuellt utskick av avtalet därför du får vänta. Tror inte dom jobbar kväll/natt.
 

Gaspipe

Kunnig medlem
Poäng: 41
Blev medlem
13 September 2019
Meddelanden
125
Mottagna reaktioner
9
Poäng
41
Resurs bank har säkert manuellt utskick av avtalet därför du får vänta. Tror inte dom jobbar kväll/natt.
Men eftersom det körs manuellt. Kommer de göra en kreditupplysning imorgon eller har vi redan passerat de steget?
Trygghets försäkringen är signerad, låneavtalet står på sidan och verkar va done. Men ingenting har kommit in på mailen alls.
Jag vill bara va säker att vi förbipasserat den jävla kreditupplysningen. Sen kan de inte va något hinder.
 

Klister

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
5 Februari 2020
Meddelanden
270
Mottagna reaktioner
74
Poäng
227
Ta ett djupt andetag, lägg dig och sov.
Du kommer få det på Mail imorgon.
Jag förstår att det kan vara stressigt och oroligt men det blir inte bättre utav att jaga upp sig. Det löser sig nog.
 
E

Erikk

Gäst
Poäng: 0
Blir nog bra det här. Jag har också blivit nekad, men då hjälpte advisa mig. Och det blev bara EN Uc-förfrågan och nytt lån fick jag
 

Gaspipe

Kunnig medlem
Poäng: 41
Blev medlem
13 September 2019
Meddelanden
125
Mottagna reaktioner
9
Poäng
41
Blir nog bra det här. Jag har också blivit nekad, men då hjälpte advisa mig. Och det blev bara EN Uc-förfrågan och nytt lån fick jag
Är kreditupplysningen passerad hos resurs bank nu? Då jag väntar på låneavtalet. Rädd att jag ska falla till på den.
Eller räcker det med upplysningen via advisa eftersom de nappade?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp